به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روزسه شنبه افزود: در برخورد با متخلفان در تبلیغات هیچ ملاحظه سیاسی صورت نگیردمردم با حضور در انتخابات مهر باطلی بر اهداف شوم دشمنان بزنند.
وی ادامه داد: مردم برای حفظ انسجام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، پای صندوق های رای حاضر شده و در فضایی امن و عاری از تنش، بار دیگر مهر باطلی بر اهداف شوم دشمنان بزنند.
حقیقی گفت: تاکنون تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، امن و سالم در چهارچوب قانون باشیم، بر این اساس ضرورت دارد که هر گونه فضای ناامیدی، پژمردگی، التهاب و تنش را در جامعه شناسایی کرده و فضایی امن و عاری از تنش برای برگزاری این رویداد مهم، مهیا شود.
وی افزود: تشکل ها و احزاب در حقیقت به عنوان یاری دهنده و رابط بین مدیریت و جامعه هستند و تقویت آنها منجر به جلب حداکثری مشارکت مردم در عرصه های مختلف خواهد شد.
حقیقی با بیان اینکه تفاهم، وفاق و منافع ملی از اصول مهم است ادامه داد: باید در نظر داشت که همواره حضور مردم در پای صندوق های رای از سوی دشمنان رصد و قضاوت می شود و چشم جهانیان به این حضور است.
وی اضافه کرد: در تبلیغات از سوی کاندیداها عده ای با اظهارات غیرکارشناسانه سعی در خدشه وارد کردن فضای انتخاباتی شهر را دارند و در این راه از خطوط قرمز نظام نیز عبور می کنند.
حقیقی گفت: وعده های انتخاباتی باید طوری مطرح شود که قابلیت اجرایی داشته باشد چراکه در این صورت مردم امیدوار شده و با عدم تحقق وعده ها سلب اعتماد می کنند.
وی با اشاره به اینکه بسترهای سلب مشارکت مردم در انتخابات باید از بین برود افزود: تخلف از هیچ کس پذیرفتنی نیست به این دلیل که ما امانت دار مردم بوده و باید از آرا آنها محافظت کنیم و در این راه هیچ گونه ملاحظه سیاسی در خصوص افراد صورت نمی گیرد.
حقیقی با تاکید بر اینکه مردم هوشیار و آگاه هستند و نمی توان از آنها سوء استفاده کرد گفت: میزان هزینه و نحوه تبلیغات کاندیداها بیانگر اهداف آنها بوده و مردم بصیر هرگز توجهی به این حواشی ندارند و این اقدامات تاثیری در تصمیم سرنوشت ساز آنها نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه هر گونه تبلیغات در موعد سکوت تبلیغات باید امحا شود افزود: این کمیته متشکل از نمایندگان نیروی انتظامی، فرمانداران و شهرداری است و در زمان مقرر نسبت به امحا تبلیغات در نقاط مختلف اقدام می کند.
8029/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز ** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.