به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهزاد ستاری در همایش خیرین حمایت و صیانت از خانواده معتادین در شهرستان گرمی اظهار داشت: طرح تأمین مالی خرد با هدف ارائه تسهیلات بانکی به قشر آسیب‌پذیر در مناطق محروم استان اردبیل اجرا می‌شود و تاکنون در شهرستان‌هایی که این طرح به صورت پایلوت اجرا شده خروجی‌های مناسبی را هم به دنبال داشته است.

وی با اشاره به این که طرح تأمین مالی خرد در مناطق محروم به زودی در شهرستان گرمی نیز اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است و با پیش‌بینی‌های انجام شده به تعداد یک هزار و 200 نفر در این شهرستان زیرپوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: نخستین اولویت ما در این طرح زنان سرپرست خانوار و افراد نیازمند است که امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در راستای ارائه خدمات مطلوب به قشر نیازمند جامعه انجام داده شود، به گونه‌ای که در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

ستاری بیان کرد: خوشبختانه سهمیه استان اردبیل 150 مورد افزایش یافته است که باید از این ظرفیت برای بهبود وضعیت جاری با تمام تلاش و اهتمام استفاده شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر در راستای ارائه تسهیلات دست یابیم تا بخشی از مشکلات این قشر برطرف شود.

وی تصریح کرد: حمایت از معتادان نیز از اقداماتی است که نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و هدفمند است، چرا که این بیماران برای بهبودی نیاز به حمایت دارند و تاکنون اقدامات قابل توجهی از اقشار آسیب‌پذیر استان از جمله معتادان انجام شده است که امیدواریم خروجی‌های مطلوبی داشته باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 647147
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.