ابراهیم نوروزی فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با اشاره به ظرفیت عظیم جوانان کشورمان که دارای نشاط، انرژی و استعدادهای فراوانی هستند، افزود: مسئولان باید با شناخت جوان و نیازهای آن، شخصیت دهی، ارتباط عاطفی و مشورت با آن ها را در رئوس برنامه های خود داشته باشند.
وی با اشاره به این سخن گهربارحضرت امام علی(ع) که فرمودند :' دل نوجوان و جوان مانند زمین آماده است که هر بذری در آن افشانده شود، می پذیرد'، بیان داشت: این دوره به قدری اهمیت دارد که همه امامان معصوم(ع) جوانی را از نعمت های پر ارج الهی و از سرمایه های بزرگ برای رسیدن به سعادت بشر شناخته اند.
نوروزی فر با تاکید به اینکه شکوفایی توانمندی ها و خلاقیت های جوانان منوط به اهمیت دادن نیازهای جوانان است، خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب پیشرفت های ایران اسلامی با وجود همه تهدیدها و تحریم های دشمن مرهون همت والای جوانان است و این امر جز با پشتکار آن ها امکان پذیر نیست.
وی با ابراز خرسندی از اینکه ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) به روز جوان و این قشر مهم و تاثیرگذار جامعه نامگذاری شده است، یادآور شد: مسئولان و خود جوانان نیز باید به ویژگی های این شخصیت ممتاز توجه و آن را الگوی عملی در جامعه معرفی کنند.
نوروزی فر در بخش دیگر از صحبت های خود توجه جدی آموزش های شهروندی و سواد رسانه ای را برای جوانان یادآور شد و اظهار کرد: رسانه ها به خصوص رسانه های نوظهوری چون شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نقش پررنگی در زندگی امروزی دارند بنابراین برای استفاده درست از اطلاعات این دنیای پرسرعت ضرورت چنین آموزش هایی را می طلبد.
مسئول بسیج رسانه البرز ادامه داد: اگر در دنیای امروز که بیشتر آن را حجم فراوانی از اطلاعات درست و نادرست فرا گرفته است آموزش های لازم به جوانان داده نشود در برابر این انباشت اطلاعات ممکن است تصمیم های نادرستی گرفته شود.
نوروزی فر ابراز امیدواری کرد: جوانان متعهد و متدین ایران با اتکا به خداوند و تکیه به عزم و اراده خود روز به روز موفقیت های مهم و بزرگی را برای کشور رقم بزنند.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.