به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی البرز که در کرج برگزار شد، افزود: توسعه فرهنگ پاسداری و عاشورایی در جامعه ضروری است زیرا امام حسین(ع) در راه زنده نگه داشتن دین خدا از مال و جان و اهل بیت خود گذشت.
وی، با بیان اینکه ماه شعبان، فصل تقرب و بندگی است و باید این فرصت را غنیمت شمرد، اظهار داشت: باید مراقب بود تا فرصت سوزی در این ایام صورت نگیرد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار امیدواری کرد که در روز 29 اردیبهشت ماه با تکیه بر الطاف الهی سربازی برای ولایت مورد انتخاب مردم قرار گیرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان با استفاده از این فرصت درصدد نابودی نظام‌جمهوری اسلامی و انقلاب هستند پس باید تمام مردم در این عرصه با بصیرت وارد شوند.
حاج صادقی با اشاره به اینکه باید مراقبت باشیم تا وارد جناح بندی های سیاسی نشویم، گفت: در عین حال باید بصیرت و بینش سیاسی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در درون جبهه انقلاب و کاروان انقلاب، سلیقه ها و احزاب مختلف هستند، افزود: هر فردی که به نظام جمهوری اسلامی دهن کجی کند دشمن ما است.
وی گفت: بعد از امام خمینی(ره)، رهبری چون امام انتخاب شد که اجازه نداد سیاست ها کوچکترین تغییری داشته باشد.
وی با اعلام اینکه تقدس زدایی نخستین راه از بین بردن اقتدار رهبری است که توسط دشمنان اجرایی می شود، گفت: از نظر ما سیاست گذار و جهت دهنده نظام، ولایت است و رئیسی جمهوری می خواهیم که سرباز ولایت باشد.
حاج صادقی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در برابرحمله به انقلاب از جهات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ساکت و بیطرف نخواهد بود و شاخص برای ما ولایت و دفاع از ارکان انقلاب اسلامی است.
وی با اعلام اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن جبهه ای با 4 ویژگی نظیر عظمت و وسعت و قدرت تبلیغاتی بالا درست کرده است، گفت: دشمن درصدد از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه بین ایران و آمریکا انقلاب اسلامی قرار گرفته است، اظهار داشت: طبق گفته آمریکایی ها؛ نابودی انقلاب، تحریف ریل این مسیر و متوقف کردن آن تنها با تعامل و رفاقت با انقلاب میسر می شود که این مهم توسط مقام معظم رهبری با نفوذ تعریف شده است.
حاجی صادقی با بیان اینکه انتخابات پیش روی ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در انتخابات باید هوای جبهه انقلاب اسلامی را داشت و علیه جبهه استکبار اقدامات لازم را اجرایی کرد.
وی با اشاره به اینکه باید در مقابل اقدامات دشمن تنوع، ابتکار، انگیزه و برنامه هدایت شده داشته باشیم، گفت: این مهم با تشکیل جبهه میسر خواهد شد و در انتخابات نباید مصداقی وارد شد چرا که این مهم تنها بازی و توطئه دشمن است.
در این آیین از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی تقدیر شد.
6156/ 6155خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.