استان البرز این روزها هوای خنک تری را تجربه می کند اما با آغاز تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فضای رقابت های سالم و سرنوشت ساز انتخابات گرم تر شده و پیش بینی می شود که شاهد دمایی بالاتر و حرارتی بیشتر در گردونه انتخابات و فرآیند انتخاب اصلح در روزهای آینده باشیم.
با تشکیل ستادهای نامزدهای انتخابات در استان البرز و معرفی اعضای ستادها، فعالیت های انتخاباتی در البرز وارد فاز جدیدی شده و گفت وگو درباره انتخابات و انتخاب اصلح به پای ثابت گفتمان های فعالان سیاسی و مردم در محافل عمومی و خصوصی از جمله فضای مجازی و رسانه ها مبدل شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
نکته اساسی که مجریان و ناظران انتخابات و مردم همواره بر آن تاکید دارند تا این حرارت انتخاباتی به اندازه ای نشود تا رقابت های سالم و مشروع بسوزد، رعایت الزامات رقابت سازنده و حرکت بر مدار قانون است.
ساماندهی چنین رقابتی زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهد بود که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان کشور بوده است.
مقام معظم رهبری درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید می کنند که آنچه در انتخابات مهم است حضور عمومی مردم است، همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ملی است.
نامزدهای انتخابات نیز با رعایت قانون در رقابت های انتخاباتی و پرهیز از دادن وعده هایی که از خارج از توانایی آنان است، می توانند حرارت تنور انتخابات را بالاتر ببرند.
فضای مجازی استان البرز نیز این روزها شکل و شمایل انتخاباتی گرفته و هواداران نامزدهای انتخابات هر کدام بخشی از این فضا را به خود اختصاص داده اند و از آن به عنوان اهرمی نوین برای تبلیغات انتخاباتی حداکثر بهره برداری را می کنند.
در این بین نکته ای که آزاردهنده است تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات شوراها است که از مدت ها پیش فضای مجازی البرز را عرصه جولان خود کرده اند.
1535/6155خبرنگار:داریوش غفاری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.