به گزارش ایرنا، در این عرصه سرنوشت ساز مردم آگاه ایران بار دیگر می آیند تا صفحه ای دیگر از بی نظیرترین مردم سالاری دینی در جهان را ایجاد کنند.
مجریان و ناظران انتخابات نیز برای میزبانی از این خیل عظیم جمعیت که قرار است در 29 اردیبهشت ماه جاری در پای صندوق های رای حاضر شوند، خود را آماده می کنند.
میزبانی مردمی که بارها با حضور در پای صندوق های رای پایبندی به نظام را به اثبات رسانده اند. امروز نیز پیش بینی می شود مشارکتی بیش ازگذشته در این عرصه تعیین سرنوشت داشته باشند.
استاندار البرز با اعلام اینکه برگ رای به عنوان برگ برنده ای برای تلاش و مجاهدت های مردم و بزرگان نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: انتخابات به عنوان هدیه ای الهی و ارزشمند است.
سید حمید طهائی در گفت و گو با ایرنا حضور در پای صندوق های رای را رسالتی بزرگ عنوان کرد و افزود: هر کسی که به سرنوشت ایران اسلامی و فرزندان این مرز و بوم می اندیشد در پای صندوق های رای حاضر می شود ملت ایران اسلامی همیشه ثابت کرده اند که خالق حماسه های بزرگ هستند.
وی خاطرنشان کرد: مردم با شناختی که از برگزارکنندگان انتخابات دارند با اطمینان از عملکرد آنان، آراء خود را امانت می دهند در استان البرز با فضای همراهی و هماهنگی که بین مدیران و مسئولان ایجاد شده فعالیت های اجرایی برای انتخابات آغاز شده است.
طهایی با ابراز امیدواری از اینکه دولت بتواند در صحنه های داخلی و با حضور مردم انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار کند، گفت: حضور مردم پای صندوق های رای می تواند حماسه ای از جنس حماسه سیاسی سالهای گذشته خلق کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی رئیس دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان استان البرز در گفت و گو با ایرنا در تبیین اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن، گفت: یکی از موضوعاتی که سال ها است دشمن بر روی آن سرمایه گذاری می کند، ناامید کردن مردم نسبت به نقش موثر آنان در عرصه های مختلف تصمیم گیری است.
روحی یزدی افزود: بنابراین هرچه صفوف مردم در روز رای گیری فشرده تر باشد و با آگاهی به فرد اصلح رای داده شود سرافرازی و سربلندی بیشتری را برای نظام اسلامی شاهد خواهیم بود.
وی درادامه به ملاک های انتخاب اصلح اشاره کرد و ادامه داد: افرادی که در تلاطم ها و کوران ها آزموده شده اند و موفق از آن بیرون آمده اند و از ثبات لازم برخوردار بوده اند این ملاک هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد .
روحی یزدی تاکید کرد: باید با روش آگاهی دقیق رای داد درغیر این صورت در بداخلاقی های فرد انتخاب شده شریک می شویم.
وی انتخابات را امانتی دانست که باید مجریان آن امانت دار باشند و افزود: این امانت باید به اهلش سپرده شود تا حق به حق دار برسد.
رییس دفتر شورای نگهبان استان البرز با تاکید بر اینکه نباید حق مردم مورد تجاوز قرار گیرد، گفت: همراهی مجریان برگزاری انتخابات با هدف برگزاری انتخابات پرشور باید مورد توجه ویژه قرار گیرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز دراین باره به خبرنگار ایرنا، گفت: آنچه که بر عهده مردم است این است که هیچ کسی در این انتخابات نباید تماشاچی باشد و همه باید هم خود و هم دیگران را برای شرکت گسترده در این انتخابات تشویق کنند.
فتح الله حقیقی افزود: انقلاب اسلامی از گردنه های بسیار پرپیچ وخمی عبور کرده و یکی از این گردنه ها کافی بود تا طومار یک کشور عظیم را در هم بپیچاند و اگرهمراهی مردم نبود، معلوم نبود انقلاب اسلامی ما در این گردنه ها دچار چه بلایایی می شد.
وی با بیان اینکه ما به دنبال برگزای انتخاباتی هستیم که در آن سلامت ، رقابت ، شکوه و رضایت انتخاباتی تضمین شود گفت : انتخابات باید به ارتقاء وحدت منجر شود .
حقیقی خاطرنشان کرد: برای ایجاد اعتماد بین مردم برای هر مرحله تا برگزاری انتخابات اقداماتی انجام داده ایم و امیدواریم این انتخابات در حفظ وحدت و اتحاد کامل بین ناظران و مجریان برگزار شود.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.