به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج محمد دادگو با اشاره به نامگذاری 29 فروردین تحت عنوان «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» گفت: در شرایط حساس روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندهان و افسران ارتش در لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) به اقیانوس خروشان ملت پیوستند و با حضور در صف انقلابیون نقش بسزایی در فرو پاشی رژیم طاغوت ایفا نمودند.
وی ادامه داد: ارتش، سپاه و نیروی انتظامی بال های پرواز کشور به سمت قله های رفیع سعادتمندی هستند و در هشت سال دفاع مقدس که رژیم بعثی عراق با حمایت همه جانبه کشورهای غربی سعی در تجاوز به مرزهای کشور داشت، نیروهای مسلح با رشادت و شجاعت به قلبِ دشمن زدند و با ایستادگی و دفاع جانانه، دشمن را در حالی به پشت مرزها راندند که حتی یک متر از خاک ایران به اِشغال متجاوزین در نیامد.
دادگو خاطر نشان کرد: بر خلاف نیروهای مسلح در بسیاری از کشورهای جهان که تنها به نیروی اسلحه و تجهیزات جنگی تکیه زده اند، ارتشی های دلاور با توکل به ذات اقدس الهی و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین با نیروی ایمان و معرفت در عرصه های دفاع از کشور حضور یافته و همواره در عمل به ماموریت های محوله سربلند و پیروز بوده اند. نیروهای مسلح در ایران هرگز به دنبال تجاوز به خاک و تمامیت ارضی هیچ کشوری نبوده و تنها به دنبال دفاع از ملت در برابر تهدیدها می باشند.
این نماینده مردم در شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ارتش نیرویی غیور، جان بر کف و مبارز است که از دلِ ملت خروشیده و اکنون اقیانوسی از شجاعت و معرفت می باشد و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در صحنه های دفاع از مرزها حضوری جانانه داشته و مانع از کمترین تعرض به استقلال و امنیت کشورمان شده است. ارتشی ها همواره تابع محض فرامین فرمانده معظم کل قوا بوده اند و ملت نیز از عمق وجودشان به آنها محبت و عشق می ورزند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620544
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.