به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از رسالت های اصلی مدیریت شهری ارتقاء سطح کیفی پروژه های عمرانی است که توسعه زیرساختهای شهری را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج اجرای پروژه های عمرانی کلان را به منظور توزیع یکنواخت امکانات شهری و توسعه زیرساختی شهر از محورهای اصلی فعالیت های خود قرار داده است، گفت: کاهش ترافیک شهری و ارتقاء رضایتمندی شهروندان از جمله اهداف احداث پروژه های عمرانی سطح شهر می باشد.
فیروزگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای پروژه عظیم تونل مهرویلا اظهار داشت: این پروژه به منظور رسیدن به اهداف کلان توسعه شهری، کاهش معضلات ترافیکی و سهولت عبور و مرور شهروندان و بر اساس نیازسنجی های منطقه ای اجرا شده است که امروز با بهره برداری از آن شاهد روانسازی ترافیک و بهره وری مناسب شهروندان این این پروژه عظیم هستیم.
شهردار اسبق چهارباغ با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای پروژه های عمرانی در شهر به بهره برداری از تقاطعات غیر همسطح، زیرگذرها و پل هایی که طی چهار سال گذشته احداث شده است اشاره و بیان کرد: احداث این پروژه های عمرانی، ترافیکی و خدماتی تحقق اهداف مدیریت شهری که کسب رضایت شهروندان و کاهش ترافیک بوده است محقق شد.
سعید فیروزگاه در پایان بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد و افزود: عدم اجرای به موقع پروژه ها موجب افزایش هزینه ها خواهد شد که این اتفاق با اصول اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد لذا ضرورت دارد علاوه بر توجه به کیفیت پروژه های عمرانی به تسریع در اجرای آن نیز توجه ویژه شود تا شاهد شکوفایی کلانشهر کرج با رعایت موازین شعار سال باشیم.
وی از شهردار خواست همه تلاش خود را برای پیگیری مداوم پروژه‌های عمرانی بکار گیرد تا با افزایش کیفیت در زمان بندی اعلام شده به بهره برداری برسند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619426
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.