به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور مستقر در کرج، محمد امین سازگارنژاد در نشست با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در کرج افزود: برای گشودن دریچه ای نو به سوی اشتغال پایدار ، نیازمند الگوی خلاقانه و ارائه آموزش های کارآمد در جامعه هستیم .
وی ادامه داد: این رویه موجب ایجاد فرصت های نوین در حوزه آموزش توأم با مهارت خواهد شد.
وی افزود : همگرایی و هم افزایی بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند زیر ساخت های مناسبی ایجاد نموده و خواهیم توانست منابع موجود را برای بهره مندی از ظرفیت های دو طرف در حوزه علم و مهارت به کار گیریم.
سازگارنژاد خاطرنشان کرد: همگرایی و همکاری بین سازمان آموزش فنی وحرفه ای و دانشگاه علمی کاربردی موجب ارائه مهارت آموزی نوین و انتقال مهارت به نیروی جویای کار خواهد شد و همچنین شکوفایی ، خلاقیت در فرد و تولید مشاغل جدید را به همراه خواهد داشت.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ابراز امیدواری کرد در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بتوانیم راهکارهای لازم را با همکاری مشترک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه جامع علمی کاربردی دنبال کرده و از سرمایه ها و پتانسیل های فی ما بین در جهت توانمند سازی و توسعه خلاقانه و اشتغال استفاده نماییم.
محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور دراین نشست گفت: تلاش براین است که با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مشاغل را دسته بندی و رشته شغل های جدیدی را تعریف نماییم.
وی خاطرنشان کرد: برای تامین نیازهای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی آمادگی داریم .
دراین نشست حسن عزیزی سرپرست مرکز تربیت مربی کشور گزارشی از
فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و توانمندی های داخلی و بین المللی این مرکز را ارائه داد.
7410/6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.