مهرداد بابایی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین مأموریت به منظور انتقال مصدومین حادثه واژگونی خودروی سواری پیکان در روستای شلمزار از توابع ساوجبلاغ بود که این حادثه ساعت 14:40 رخ داد و بلافاصله آمبولانس اورژانس115 به محل اعزام شد.
وی بیان داشت: و تکنسین‌های اعزامی به محض رسیدن به محل حادثه، اقدامات درمانی را آغاز انجام دادند و درخواست پرواز بالگرد به محل حادثه را به واحد اعزام و راهبری اورژانس115 البرز اعلام کردند.
وی ادامه داد: مصدومان حادثه که یک مرد 40 ساله و 2 دختر 13 و 19 ساله بودند ، ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط بالگرد پایگاه هوایی اورژانس115 البرز به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند.
با بایی اظهار داشت:دومین مأموریت این پایگاه، به این صورت رقم خورد که در پی وقوع حادثه سقوط و شکستگی استخوان لگن مرد 20 ساله در پیست بین‌المللی دیزین و اعلام حادثه به واحد ارتباطات مرکز اورژانس115 البرز، بلافاصله آمبولانس منطقه دیزین در محل حادثه حاضر شد.
وی گفت: تکنسین‌های اعزامی بعد از انجام معاینات لازم و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی از جمله آتل بندی و بی حرکت سازی اندام های آسیب دیده ،مصدوم را آماده انتقال کردند که به دلیل بعد مسافت و ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس و به منظور انتقال هر چه سریعتر مصدوم، بالگرد پایگاه هوایی اورژانس115 البرز به سمت این محور مواصلاتی پرتردد استان البرز پرواز کرده و مصدوم را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان البرز کرج انتقال داد.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.