ابوالقاسم پالیزگیر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: تعداد ثبت نامی های ما در شهر هشتگرد به 93 نفر رسید که 11نفر از داوطلبین زن و 82 نفرمرد هستند.
وی گفت: این تعداد از داوطلبین شورای اسلامی دوره پنجم قرار است برای 7 کرسی پارلمان شهری با هم رقابت کنند که به ازای هر کرسی سیزده و دو دهم نفر را شامل می شود .
پالیزگیر افزود در شهر جدید هشتگرد 64 نفر مبادرت به ثبت نام در این دوره نمودند که در نهایت رقابت برای کسب 5کرسی برای شورای اسلامی در این شهراست که حدود دوازده و دودهم نفررا شامل می شود.
وی افزود در شهر جدید هشتگرد 9زن و 55 مرد نام نویسی کردند.
پالیزگیر به شهر کوهسار و تعداد 37 دواطلب این شهر که 3 نفر آن زن هستند اشاره کرد و اظهار داشت: این تعداد برای 5کرسی شورا دراین شهرکه هر کرسی شامل هفت و دو دهم نفر می باشد به رقابت خواهند پرداخت .
فرماندار ساوجبلاغ گفت تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی در شهر چهار باغ 49 نفراست که این تعداد برای 5 کرسی شورا به میزان نه و شش دهم نفر برای هرکسی به رقابت خواهند پرداخت .
وی اضافه کرد میزان مشارکت زنان در شهر چهارباغ 3 نفر است که نسبت به دوره چهارم رشد منفی داشته است
وی درادامه تعداد داوطلبین شهر گلسار رافقط 31 نفر مرد بیان کرد که رقابت این تعداد برای 5 کرسی است که شش و دو دهم نفر برای هرکرسی است .
پالیز گیر درادامه گفت از 274 نفری که در حوزه شهری ثبت نام کردند میانگین ده و چهاردهم نفر برای 27 کرسی در 5 شهر این شهرستان روز جمعه 29 اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت .
وی در خاتمه گفت آمار اعلام شده پس از بررسی هیات های اجرایی و نظارت قطعیت لازم را پیدا خواهد کرد و این آمار صرفا میزان استقبال و اطلاع مردم در خصوص پالمان شهری بیان می کند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.