به گزارش ایرنا سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درکرج افزود: یکی از این باندها با 5 نفر عضو اقدام به صدور چک جعلی و کلاهبرداری میلیاردی کرد که با تلاش ماموران انتظامی اعضای آن در این استان شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه: اعضای این باند 5 نفره طی یک سال گذشته تاکنون بدون اطلاع افراد خاص،اقدام به صدور چک های جعلی به نام آنان می کردند.
وی گفت: این باند کلاهبرداری در طول یک سال فعالیت خود بیش از 520 فقره
چک جعلی را به نام افراد صادر و میلیارد ها ریال به جیب زدند.
کامرانی صالح همچنین به شناسایی باند چهار نفره کلاهبرداری که اقدام به دریافت پول از صرافی ها در ازای تحویل دلار کرده بود اشاره و تصریح کرد: با پیگیری های فنی پلیس،اعضای این باند که میلیارد ها ریال از صرافی ها دریافت و قصد خروج از کشور را داشتند شناسایی و همه آنان دستگیر شدند.
به گفته وی بخشی از پول های صرافی ها به صاحبانشان بازگشت داده شد و مابقی نیز در حال پیگیری و رسیدگی است.
فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری اعضای باند دیگر که اقدام به سرقت خودروهای وانت نیسان و فروش آنها بعضا به خارج از کشور می کرد خبرداد و بیان داشت: از این باند 20 دستگاه وانت نیسان مسروقه کشف و ضبط شد.
کامرانی صالح گفت: باند سارقان خودروهای سواری پژو و پرشیا نیز یکی دیگر از باندهایی بود که طی هفته های گذشته شناسایی و متلاشی شد که این باند به صورت بسیار پیچیده و خاصی اقدام به سرقت می کرد.
وی ادامه داد: اعضای باند دیگر نیز که با شگرد خاص اقدام به سرقت از داروخانه ها می کرد، به دام افتادند.
کامرانی صالح، شناسایی و دستگیری باند سارقان منازل با چندین فقره سرقت از دیگر اقدامات فرماندهی انتظامی استان البرز عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ایام آخر سال اشاره و بیان داشت: با حضور مستمر پلیس استان در بخش های مختلف خوشبختانه توفیق بسیار خوبی برای ایام آخر سال داشته ایم.
کامرانی صالح گفت: انتظار ما از مردم این است که علاوه بر توجه به توصیه های پیشگیرانه پلیس به منظور حفظ اموال خود و جلوگیری از سرقت، اقدامات مورد نیازامنیتی را انجام دهند.
کامرانی صالح گفت: در خصوص ترافیک نیز اقدامات ویژه ای از هفته گذشته شروع شده است، پلیس راهور با کمک فرماندهی انتظامی در بخش های مختلف وظایف خود را انجام می دهند و به طور یقین با کمک مردم می توانیم امنیت مطلوب را داشته باشیم.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.