به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در نشست سلامت و امنیت غذایی استان البرز افزود: این بازدیدهای میدانی در آستانه تعطیلات نورزی به دلیل اهمیت بیش از پیش موضوع بیشتر مورد توجه قرار می گیرد .
وی ادامه داد: در دولت ' تدبیرو امید' گام های موثری برای سلامت مردم برداشته شده که از جمله آن می توان به پرداخت بخشی از هزینه های درمانی توسط دولت اشاره کرد که بارسنگین این هزینه از دوش مردم برداشته شده است .
معاون استاندار البرز گفت: سند امنیت غذایی با توجه به موضوعات فوق مهم بوده و باید هرچه سریعتر تدوین آن را مورد توجه قرارد اد .
وی تاکید کرد: کمیته هایی دراین زمینه تشکیل شده که همراهی هرچه بیشتر سایر دستگاه های اجرایی را می طلبد .
حقیقی افزود: دراستانه تعطیلات نوروزی نیز کمیته ای تشکیل می شود تا مراکز بهداشتی بویژه توزیع اقلام عید از جمله قنادی ها بصورت میدانی مورد بازدید قرار گیرد .
وی خاطرنشان کرد: بازدیدها از این مراکز دخیل در سلامت مردم بصورت سرزده و میدانی است بنابراین باید تدابیر لازم در این زمینه هرچه سریعتر اتخاذ شود .
وی در خصوص حضوربرخی از حیوانات از جمله سگهای ولگرد درسطح شهر نیز تاکید کرد: باید کمیته ای با هدف رفع این مشکل تشکیل شود و مسائل دراین زمینه هرچه جدی تر مورد پیگیری قرار گیرد .
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.