به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی درخطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ افزود: دراهمیت ششمین کنفرانس بین‏المللی حمایت از انتفاضه فلسطین همین بس که رهبری معظم انقلاب امام خامنه‏ای(مدظله‏العالی) شخصا در مراسم افتتاحیه این اجلاس حضور یافتند و ضمن ایراد سخنان بسیار مهم، راهبردی و اساسی، شفاف‏تر از هر زمانی پرده از روی قصه پرغصه جهان اسلام و اندوه جانکاه مظلومیت این ملت صبور برداشتند.
وی ادامه داد: رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی فرمودند که بحران های موجود در چندین کشور اسلامی منطقه و زبانه کشیدن شعله‏های جنگ قومی و مذهبی، سبب شده است تا حمایت از مسائله‏ی فلسطین و آرمان مقدس قدس شریف کم‏رنگ شود و موضوع اول جهان اسلام یعنی اسرائیل غاصب به حاشیه و بلکه به فراموشی سپرده بشود.
خطیب جمعه چهارباغ افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند از آنجا که وعده الهی حق است جهانیان شاهد اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهند بود.
وی دربخش دیگر خطبه ها با اشاره به یاوه گویی های برخی سران کشورها علیه جمهوری اسلامی ایران دراجلاس مونیخ گفت: رژیم‏های عربستان، ترکیه و اسرائیل به‏طور مشترک و به شکلی که یکی حرف دیگری را پی بگیرد، در اجلاس امنیتی مونیخ، ایران را تهدیدی علیه منطقه خوانده‏اند، این در حالی است که هر سه از تهدید منطقه عبور کرده و سردمدار جنگ علیه منطقه هستند.
وی تصریح کرد: تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه، لبنان و سوریه که به‏جای خود، تجاوز رژیم سعودی به دو کشور عربی یمن و بحرین و نقش‏آفرینی گسترده در سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و... به‏جای خود و تجاوز ترکیه به منطقه بعشیقه عراق و اعزاز و منبج و الباب در سوریه و به‏طور کلی نقش‏آفرینی در راه‏اندازی گروه‏های تروریستی، آشکارتر از آن است که نیازی به بیان یا امکانی برای انکار داشته باشد.
حجت الاسلام محمدی باتاکید برحمایت از تولید داخلی ازسوی مسئولان وتولیدکنندگان ومردم گفت: مسئولان باید از تولید ملّی حمایت کنندچون تولید ملّی، اساس و حلقه‏ی اساسی پیشرفت اقتصاد است.
وی ادامه داد: صاحبان سرمایه و نیروی کار که تولیدگر هستند، آن‏ها هم باتولید کالای با کیفیت به تولید ملّی اهمیت بدهند ومردم نیزبامصرف تولیدات داخلی در همه‏ی سطوح، تولید ملّی را ترویج کنند.
6155/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.