به گزارش ایرنا، عباداله کامکار در جلسه ستاد راهبردی شهرک های کشاورزی استان البرز که عصر سه شنبه در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، افزود: البرز قطب کشاورزی کشور محسوب می شود بنابراین ساماندهی امور مربوط به این بخش در قالب شرکت اقدام بجایی است.
وی ادامه داد: شرکت شهرک های کشاورزی در البرز نیز مانند برخی از استان های کشور تشکیل شده که انتظار می رود همسو با سیاست های کلی برای تسهیل و رفع موانع در بخش کشاورزی برنامه ریزی کند.
کامکار گفت: در آمایش و سند توسعه کشور افق توسعه آینده البرز نیز ترسیم شده که باید دید حدود وظایف و عملکرد شرکت شهرک های کشاورزی این استان چگونه پیش بینی شده است.
وی افزود: اکنون باید با بهره برداری و تعامل دوسویه با بخش خصوصی درصدد احیا و راه اندازی گلخانه های تعطیل و یا نیمه تعطیل بوده و از ظرفیت های موجود بیشترین استفاده صورت گیرد.
معاون استانداری خاطر نشان کرد: این استان دارای ظرفیت های بسیاری در بخش تولیدات صنعتی کشاورزی است ولی توجه به محدودیت زمین و آب مورد نیاز نیز باید وجود داشته باشد.
وی با اشاره به ضرورت بهره برداری صحیح از اراضی محدود کشاورزی در البرز گفت: شرکت شهرک های کشاورزی باید به جد درصدد تامین آب، برق و گاز شهرک ها باشد.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.