به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی تولید و توزیع مقادیر زیادی الکل‌های دست ساز غیرمجاز در سطح استان البرز و رواج این باور غلط در برخی از افراد جامعه که با خوردن الکل می‌توان در مقابل ویروس کرونا خود را مصون کرد متأسفانه منجر به فوت ۱۵ نفر و مصدومیت چند نفر از شهروندان شد.

وی گفت: در راستای تأمین امنیت روانی جامعه اقدامات ویژه ای از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان برای شناسایی عوامل توزیع و فروش این الکل‌های تقلبی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، در نهایت سه نفر از عوامل تولید و توزیع کنندگان الکل‌های دست ساز غیرمجاز در شهرهای کرج و ساوجبلاغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی چندین عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و از آنها ۵۸ بطری ۶۰۰ سی سی با مارک الکل طبی آماده توزیع، ۷۰ بطری خالی و چندین دستگاه بسته بندی الکل‌های تقلبی کشف شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی اعتراف کردند که مواد اولیه ضد عفونی کننده را از شخصی در شهرستان اشتهارد خریداری کرده اند که نامبرده نیز بلافاصله دستگیر و از مخفیگاه وی ۴۰ لیتر مواد اولیه تهیه الکل غیرمجاز کشف شد.

وی گفت: الکل‌های کشف شده برای بررسی میزان و نوع مواد به کار گیری شده به اداره تشخیص هویت این پلیس ارسال و نتیجه تحقیقات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.