پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به اقداماتی که در شهر کرج برای استقبال از بهار انجام شده اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته گل کاری‌ها در سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به کاشت ۳۰۰ هزار گل شب بو در سطح شهر، گفت: ۱۵ هزار جعبه گل بنفشه نیز در نقاط مختلف شهرمان کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه ۳۶ عدد تخم مرغ رنگی توسط هنرمندان نقاش رنگ آمیزی شده و در سطح شهر نصب خواهد شد، افزود: نقاشی دیواری جداره شهری نیز در حال انجام است.

بضاعتی پور با اشاره به نصب شش اِلمان نوروزی در شهر، گفت: قرار است هشت سفره هفت سین نیز در نقاطی از کرج مانند میدان طالقانی، زیر پل میانجاده، میدان حافظ، میدان امام حسین (ع)، فلکه اول رجایی شهر و یا میدان توحید جانمایی شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی سیستم‌های روشنایی پارک‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و آب‌نماهای پارک‌ها نیز بازسازی شده است، گفت: وسایل بازی کودکان در پارک‌ها تعمیر شده و مواردی که اسقاطی و فرسوده بود را جمع آوری کردیم، تمامی نیمکت‌ها و سطل زباله‌های سطح شهر نیز رنگ آمیزی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تاکید بر اینکه پارک مروارید در مجموعه کاخ مروارید مهرشهر نیز نوروز ۹۹ برای بازدید شهروندان آماده است، عنوان کرد: این پارک در واقع همان عرصه ۲۷ هکتار از فضای سبز مجموعه کاخ مروارید است که شهرداری کرج کار رسیدگی و احیای آن را بر عهده داشت.

بضاعتی پور با اشاره به اینکه امسال برنامه نوروزگاه در مجموعه کاخ مروارید برگزار نمی‌شود، گفت: به دلیل اقدامات پیشگیرانه در برابر شیوع کرونا و همچنین لغو هرگونه تجمعی مراسم نوروزگاه در مجموعه کاخ مروارید برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.