سرهنگ کامران ملکی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  به منظور برخورد با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده و یا تولید کنندگان اقلام بهداشتی تقلبی، پلیس شهرستان اشتهارد به صورت شبانه روزی فعالیت تولید کنندگان و فروشندگان اقلام بهداشتی را رصد کرده که در این رابطه از فعالیت یک شرکت تولید ژل غیر بهداشتی در شهرستان اشتهارد مطلع شدند.
ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اشتهارد بلافاصله وارد عمل شده و پس از اعزام به شرکت مورد نظر در بازرسی از آن جا، ۶ هزار عدد ژل ضدعفونی کننده غیربهداشتی کشف کردند ملکی گفت:  یک نفر در این رابطه دستگیر شده و ه طبق نظر کارشناسان ارزش ژل های غیر بهداشتی کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک همچون حمل و فروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی به خصوص در شرایطی که مردم نیاز به این کالاها دارند طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، موضوع را اطلاع دهند.

طی روزهای اخیر مقادیرزیادی دستکش، مواد ضدعفونی کننده ، ماسک و اقلام دیگر پزشکی دراستان البرز کشف شده است.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجنشبه (۱۵اسفندماه ) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنونتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز  امروز  اعلام کرد که با بررسی نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۱۴۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.