حسین تاریخی روز یکشنبه درآیین گشایش نمایشگاه مدرسه انقلاب دبیرستان دخترانه شکوفه اکبر بوشهری آموزش و پرورش ناحیه ۲کرج اظهارداشت: دانش آموزان، در گام دوم انقلاب اسلامی افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان و پرچم دار تمدن نوین هستند.

وی بیان داشت: ‌در نمایشگاه مدرسه انقلاب شاهد روایتگری  نسل چهارم انقلاب هستیم که انقلاب را به خوبی درک نکرده اند اما در این مدرسه می آموزند که انقلاب را روایت کنند.

تاریخی با بیان اینکه دانش آموزان دراین اتحادیه می آموزند که می توانند درجامعه نقش آفرین باشند، اضافه کرد: دانش آموزان در برهه های مختلف انقلاب کمر همت بستند و نقش آفرینی جدی داشتند.

وی گفت: از مجموع ۳۶ هزار شهید دانش آموزدر هشت سال دفاع مقدس، ۱۶هزار نفر را دانش آموزان انجمن های اسلامی تشکیل می دهند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور ادامه داد: نمایشگاه مدارس انقلاب دردوران تهاجم فرهنگی و هجمه دشمنان در فضای دانش آموزی دست به کار جدی زد زیرا دشمنان در مدرسه ها برای فریب دانش آموزات سرمایه گذاری می کنند.

وی عنوان کرد: پویش های کتابخوانی با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب نیز در مدارس انقلاب در حال اجراست.

وی تاکید کرد: بخشی از این نمایشگاه انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را برای ما تداعی می‌کند، آنجایی که مقام معظم رهبری مخاطب اصلی بیانیه را دانش‌اموزان و نوجوانان و جوانان قرار می‌دهد.

نمایشگاه های  مدرسه انقلاب تا ۳۰ بهمن در مدارس کشوربرای بازدید عموم به ویژه دانش آموزان مدارس در استان ها دایر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.