پرویز کرمی روز یکشنبه در نشست بررسی پیش نویس تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز افزود: بر همین اساس به زودی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برای امضای تفاهم نامه راه اندازی این کارخانه به البرز سفر می کند.

وی بیان داشت:  با توجه به ظرفیت های استان البرز در زمینه فعالیت های  دانش بنیان، استارتاپها ، هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار البرز نیز دراین نشست گفت: از مدت ها پیش با مشاهده تپه مرادآب و موقعیت بسیار خوب آن به دنبال پیشنهاد ویژه ای برای این منطقه بودیم و از معاونان استانداری خواسته شد که در این موضوع همراهی لازم را داشته باشند.

عزیزاله شهبازی اضافه کرد: یکی از بزرگترین آرزوها، توسعه فناوری های نوین، استارتاپ ها، صنایع دانش بنیان و پروژه کارخانه نوآوری استان البرز است.

وی افزود: البرز دومین استان کشور در فروش محصولات دانش بنیان است و پروژه هایی همچون اشتغال مهارت محور نیز به صورت پایلوت در این استان اجرایی شده است.
وی ادامه داد : کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان از عزم جدی استان برای اشتغالزایی و رونق تولید دارد.
استاندار البرز گفت: برای رونق تولید و اشتغال به ویژه در بخش دانش بنیان با مجموعه استان به فهمی مشترک رسیده ایم و بدون شک با همراهی و تعامل این امر را دنبال خواهیم کرد چراکه  آمادگی کامل را برای کمک به شهرداری کرج و امضای تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری این استان داریم.
 ۳.۷ درصد شرکت های دانش بنیان کشور در البرز فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.