سالار قاسمی در آیین متمرکز استانی بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی البرز که روز چهارشنبه در دبیرستان شاهد عصمت آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان دراین انتخابات مسئولیت پذیری، خود باوری، ولایت مداری، نشاط،ایده یابی، مهارت آموزی، خلاقیت ،مشارکت جویی وایده یابی را تجربه می کنند.
وی با بیان اینکه درانتخابات شورای دانش آموزی، دانش آموزان با فرآیند انتخابات و نخبه گزینی انتخاب می شوند، خاطرنشان کرد: انتخابات روح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نمونه آن در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: انتخابات در ایران نشانه مردم سالاری دینی است که معمولا هر دو سال یکبار ملت ایران در پای صندوق های رای برای شرکت در انتخاباتی چون خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور پیدا می کنند.
قاسمی یادآورشد: نوجوانان، جوانان و بانوان با حضوری پرشور در انتخابات مختلف موجب شور آفرینی ، نشاط و امید در جامعه می شوند که نمونه آن را امروز در انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس می بینیم.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: دانش آموزان پرچمداران انقلاب هستند که باید در چله دوم انقلاب با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب برای تداوم این پرچم داری گام برداریم.
وی عنوان کرد: در انتخابات شعارهایی باید داده شود که توان اجرایی شدن آن وجود داشته باشد زیرا عدم تحقق آن موجب ناامیدی و دلسردی دربین مردم می شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز در این آیین افزود: انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس در واقع یک نوع تمرین مطالبه گری در بین آینده سازان کشور است.
ابراهیم فلاح نژاد خاطرنشان کرد: در این انتخابات دانش آموزان حضور پیدا می کنند تا توانمندی خود را در امور مدارس به نمایش بگذارند.

استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.