معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز روز سه شنبه  به ایرنا گفت که حوزه هنری البرز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج و سازمان فضای مجازی سراج  البرز این مسابقه را برگزار می‌کند.

محمد مهرابی گفت: مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی که امروزه یکی از آیین‌های بزرگ شیعیان است، نقطه عطفی است تا همه آزادگان جهان به شکل متحد گردهمایی باشکوهی را رقم بزنند.

وی اظهار داشت: با توجه به حضور ادیان و اقوام مختلف در این مراسم و با هدف ثبت خاطرات و وقایع، خاطرات اربعین به مسابقه گذاشته می شود.

مهرابی ادامه داد: اربعین تجلی ظهور، وحدت و همگرایی ادیان و مذاهب، مهمان‌نوازی برادران عراقی، مشارکت اقوام و ملل، شور حسینی، معجزات و امدادها، شور و نشاط،‌اربعین زنده نگه‌داشتن یاد شهدا،‌حضور خانوادگی، شور حسینی و ... از موضوعات این مسابقه  بوده که شرکت‌کنندگان می‌توانند خاطرات خود را به صورت متن، صوت و یا فایل ویدئویی ارسال کنند.

معاون حوزه هنری البرز اضافه کرد که به برگزیدگان این مسابقه جوایز نقدی شامل نفر اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۱۰ میلیون ریال و پنج جایزه نقدی هر یک به ارزش پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.

علاقه مندان برای اطلاع از روند برگزاری و شرکت در مسابقه می توانند تا ۱۰ آبان ماه از طریق وب سایت www.artalborz.ir اقدام کنند.

تاکنون حدود ۹۰ هزار نفر از مردم استان البرز برای شرکت در پیاده روی اربعین نام نویسی کرده اند که بخشی از این جمعیت به کشور عراق اعزام شده اند.

۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.