به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی استان البرز افزود:  امروز حفظ و ارتقای  امنیت و آرامش  در این استان نتیجه همراهی و  تلاش پرسنل خدوم نیروی انتظامی  است. 
وی گفت: این تلاش ها موجب حرکت موتور محرکه اقتصاد کشور و تقویت حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران مختلف  شده است.

استاندار البرز بیان داشت: در این ایام شاهد فعالیت ها مجدآفرین ، عزت آفرین و عظمت آفرین در کشور هستیم که  تداعی کننده رشادت ها و شجاعت های مجاهدان دوران جنگ تحمیلی است.
شهبازی افزود: شرایطی را پشت سرگذاشته ایم که در آن هیمنه استکبار و نظام سلطه شکست و پهپاد آمریکایی  هنگام تعرض به ایران سرنگون شد و به دشمن  اقتدار ایران اسلامی را تفهیم کردیم.

وی با اشاره به حماسه های نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن  اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در زمان دفاع از مرزهای کشور نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم کشور کرد.
استاندار البرز به حضور رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل  اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری به حق تدابیر مقام معظم‌رهبری و از طرفی مطالبات مردم ایران را در سازمان ملل مطرح کرد و این حرکت عزتمندانه سبب ذلت وخواری سران کاخ سفید شد.

شهبازی  افزود:  تحریم های آمریکایی ها در سال های اخیر در منطقه جز بدبختی و آدم کشی و نفرت نبوده و حضور نیروهای این کشور در افغانستان، عراق، یمن  یا سوریه جز نفرت برای نظام سلطه ارمغانی نداشته است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: اکنون سلاح های با فناوری روز را در کشور تولید میکنیم و  آمادگی صادر کردن این سلاح ها به عنوان‌نمونه به کشورهایی که زیرسلطه استکبار هستند را می توانیم داشته باشیم.
۲۰۹۸/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.