فرشته فهمیده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: سنت پسندیده جشن نیکوکاری و عاطفه ها سال هاست که در کشور برگزار میشودو در این زمینه فرهنگیان همژای سایر قشرها به کمک دانشآموزان نیازمند می‌شتابند. 
وی با اشاره به اینکه هرسال دانش آموزان برای حمایت ازهمنوعان دراین برنامه فرهنگی- معنوی شور و نشاط خاصی دارند، تصریح کرد: در این پویش بدون اینکه کرامت انسانی زیر سئوال برود با مشارکت و حمایت مردم زمینه خدمات رسانی به دانش آموزان و فرهنگیان نیازمند از سوی این مرکز نیکوکاری فراهم میآید.
وی بیان داشت: مشارکت دانش آموزان ، اولیا ،فرهنگیان و خیرین دراین پویش با اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی در واقع پیام دین محوری، کمک به دیگران ، مهرورزی و زبان شکر گفتن از خداوند به خاطر همه نعمت هایی که به ما عطا کرده را در جامعه انتشارو ترویج میکند.
فهمیده اضافه کرد: با همراهی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز چهار هزار پاکت برای توزیع در مدارس و ۲۰ بنر تبلیغاتی تهیه شده است.
فهمیده افزود: مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز با هدف حمایت از دانش آموزان و فرهنگیانی که مشکل مالی یا بیماری صعب العلاج دارند، فعال شده است.
 برای حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان نیازمند به کمک درالبرز نیاز به استفاده از ظرفیت های عظیم جامعه فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و خیرین داریم.
مرکز نیکوکاری فرهنگیان البرزسال گذشته فعالیت خود را دراین استان شروع کرد.
 کمک های جمع آوری شده به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ واریز می‌شود.

 در استان البرز ۲۵ هزار دانش آموز نیازمند شناسایی شده که در طول سال تحصیلی نیاز به حمایت دارند.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.