به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز افزود:  دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و تحریم ها خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

وی ادامه داد : اگر برنامه ریزی و ارائه خدمات مناسب دولت « تدبیر وامید» نبود در نقطه نامناسبی قرار داشتیم بنابراین باید دستاوردهای دولت را هرچه بیشتر برای مردم بیان کرد.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای آشکار کردن فعالیت ها و افتتاح پروژه هایی بوده که بیانگر اقدامات موثر دولتمردان برای رفاه و آسایش مردم بوده و است .

ناجی گفت:  در این هفته بیان دستاوردهای موثر وعینی دولت و نظام را باید برای مردم داشت و باید با انسجام ملی مراقب دسیسه های خارجی خارج از مرزهای این کشور باشیم و باقوت با حفظ انسجام و وحدت داخلی مقابله صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد:  امروز برای حفظ وحدت باید از منافع گروهی، شخصی و جریانی باید عبور کرد و  وحدت به معنای کوتاه آمدن یک طرف و غلبه طرف دیگر نیست.

معاون استاندار البرز تاکید کرد: همه باید کنار یک میز بنشینیم و با کنار گذاشتن منافع جریانی  وحدت و انسجام ملی را رقم زده و دشمنان را از رسیدن به اهدافشان مایوس سازیم .

ناجی ادامه داد: در مقابله با تهدیدات خارجی که این روزها به شکل  جدی تری در کشور دارد هرچه بیشتر باید خود را تقویت کنیم .

تلاش های امیدبخش دولت برجسته شود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز درادامه با تاکید بر بیان موفقیت های دولت " تدبیر وامید " با هدف امید بخشی هرچه بیشتر درسطح جامعه گفت: در ابتدای فعالیت دولت دوران درخشانی را شاهد بودیم که کشور را از مرحله بحرانی خارج ساخت.

وی افزود: در مشکلات ۱۸ماهه ای که دربازده زمانی دی ماه ۹۶ تا تیرماه ۹۸ به واسطه تحولات ایالات متحده آمریکا شکل گرفت  نیز شاهد تلاش های مثمرثمری با هدف گذر از مراحل بحرانی و امید بخشی درسطح جامعه بودیم.

ناجی یادآورشد:  دولت مصمم است و  با هدف گذاری در امید آفرینی، جلب اعتماد عمومی گام های موثری برداشته که در این زمینه شاهد مواجهه صادقانه آن با مردم هستیم.

وی تاکید کرد: در ارائه عملکردها باید اتفاقات ناشایسته ای که رخ می دهد را مورد توجه  قرار داده و بابت آن عذرخواهی از مردم داشت چراکه این نوع رفتار شایسته مدنظر دولت ونظام است.

معاون استاندار البرز یادآورشد:  دولت و مجموعه نظام درکنار مردم معنا پیدا می کنند و یکسری سیاست های ایجابی از جمله  امید آفرینی، بهبود شرایط روحی روانی جامعه، تقویت سرمایه های اجتماعی، نقد واقع بینانه به عملکرد دولت و اگاهی بخشی دقیق نیز تعریف شده که هرچه بیشتر باید مدنظر قرار گیرد.

ناجی افزود: امروزباید آثار تحریم ها را بپذیریم و دشمنان در تلاش هستند  به اشکال مختلف  ملت، دولت و نظام اسلامی را در ایران از پای دربیاورند .

وی تاکید کرد:  تقویت ارتباط دو سویه دولت با مردم ، سازمان ها ، احزاب سیاسی و گروهها می تواند هرچه بیشتر بسترها را برای وحدت فراهم کند.

وعده غیرقابل تحقق به مردم داده نشود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز همچنین با تکید برعدم بکارگیری ادبیات مایوس کننده خطاب به حاضران دراین نشست اظهارداشت: استفاده  صحیح از رسانه ها و فضای مجاز مورد تاکید واقع شده و اختلاف نظر نباید در دستگاه های اجرایی شکل گیرد.

ناجی افزود: با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخاباتی که درسال جاری در پیش رو داریم موضوع مهم ندادن وعده غیرقابل تحقق به مردم نیز مدنظر قرار گیرد.

وی یادآورشد: بهره برداری از طرح های نیمه کاره که سبب ایجاد امید در مردم می شود ، پرهیز از تشریفات در شرایط فعلی اقتصادی و مراقبت در هزینه های اضافی نیز از دیگر مباحث مهم دراین زمینه به شمارمی رود.

معاون استاندار البرز از حاضران دراین نشست خواست تا تشکیل  شورای معاونین دستگاه های اجرای استان البرز را هرچه سریعتر مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه توجه به طرح های اقتصاد مقاومتی  و تقویت بنیه های دفاعی در داخل کشور را ضرورتی انکارناپذیر خواند که درمقابل تحریم ها و  زیاده خواهی های دشمنان باید مدنظر قرار گیرد.

ناجی همچنین به بحث تاثیرگذاری دولت " تدبیر و امید"  برمجامع بین المللی اشاره کرد و گفت: بسیاری از تلاش های دولت دراین حوزه اتفاق افتاده و نقش پررنگی را از دولت درآن شاهد هستیم.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.