به گزارش خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری البرز: علی درویش پور در بازدید از شهرداری و مناطق مختلف محمد شهر افزود:  ضریب شهرنشینی در البرز بالغ بر حدود 92.6 درصد است و جمعیت قابل توجه استان در  شهر ها ساکن هستند بنابراین ارتقا خدمات مدیریت شهری بطور قطع رضایتمندی مردم را درپی خواهد داشت.
وی عنوان کرد: حوزه معاونت عمران بطور هفتگی بازدید از شهرداری ها را در دستور کار دارد و از نزدیک مسائل مرتبط با امور شهری  بررسی و پیگیری می شود.
معاونت هماهنگی امور عمرانی تاکید کرد:حسب دستور استاندار اعتبارات قابل توجهی برای بازآفرینی و احیای مناطق فرسوده تخصیص یافته است که ضرورت دارد شهرداری ها نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.
درویش پور درادامه گفت: محمد شهر از جمله شهرهایی است که در بازآفرینی پیشرو است و پروژه هایی که در قالب  بازآفرینی قرار دارند  به صورت مطلوب در این شهر در حال اجرا هستند.
درویش پور با بیان اینکه در تکمیل پروژه های عمرانی باید سایر دستگاه های اجرایی همکاری داشته باشند ادامه داد: از جمله اقدامات قابل تحسین شهرداری محمدشهر تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام است .
وی افزود: انسجام و وحدت و همکاری و همدلی به عنوان رمز موفقیت هر سازمانی و هر مجموعه ای برای اقدام نتیجه بخش حتما باید وفاقی صورت بگیرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1221474
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.