سرپرست سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری کرج گفت: استفاده از ایده‌های استارتاپی شرایطی فراهم می‌کند که مدیریت شهری با کمترین هزینه، بهتری راهکارها برای حل مشکلات شهری را اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، علیرضا رحیمی در رویداد واقعیت‌های استارتاپی که روز جمعه 21 تیرماه در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار کرد: استارتاپ فضایی خاص، پراز ایده و هیجان است و افرادی که در گروه‌های استارتاپی فعالیت دارند، اغلب افرادی تیزبین و دارای بهره هوشی بالایی هستند.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری کرج آمادگی دارد تا از ایده‌های نو و خلاقانه گروه‌های استارتاپی که مشکلی از مشکلات موجود کم می‌کند و فضای مناسبی برای توسعه همه جانبه کرج فراهم می‌آورد، حمایت کند.

وی توضیح داد: با توجه به راه اندازی خانه استارتاپ در کرج امید است در آینده نزدیک ایده برخی از گروه‌های فعال در این خانه شکل عملی و ملموس به خود بگیرد.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه لازم است گروه‌های استارتاپی در حوزه مسائل و مشکلات اجتماعی نیز ورود کنند، افزود: با گسترش مشکلات اجتماعی نیازمند ایده و راهکارهای نو برای مرتفع کردن این مشکلات هستیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج دست یاری به سوی تمام صاحبان ایده دراز می‌کند تا بتواند با بهره گیری از نگاه بدیع و خلاقانه این شهروندان گامی در راستای کاهش معضلات اجتماعی شهر بردارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: جوانان کرجی نباید نسبت به معضلات شهری که در آن زندگی می‌کنند بی تفاوت باشند چون خود آنها نیز از آسیب این معضلات متضرر خواهند شد.

وی گفت: بدون شک استفاده از ایده‌های استارتاپی شرایط فراهم می‌کند که مدیریت شهری با کمترین هزینه، بهتری راهکارها برای حل مشکلات شهری را اجرایی کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.