نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دست یکایک مدیران و متخصصانی که در این شرایط تحریم و فشارهای استکبار با فعالیت های خود جایگاه خوبی را در دنیا پیدا کرده اند را به گرمی می فشارم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از شرکت مهندسی و ساخت بویلرها و تجهیزات مپنا که روز چهارشنبه صورت گرفت، گفت: به وجود مهندسان و متخصصان این مجموعه مفتخریم. با تلاش هایی که در این مجموعه صورت گرفته، تجهیزات تولید شده آن با شرکت های بزرگ بین المللی رقابت می کند.

وی ادامه داد: بخشی از فعالیت های این شرکت در حوزه تولید انرژی، تجهیزات حوزه سلامت، ساخت بویلرها و... است.

شهبازی گفت: در جمع متخصصان این شرکت حضور یافته و بخشی از دستاوردها و در کنار آن موانع و مشکلات را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: مقرر شد هفته آینده یک گروه متشکل از مسئولان مربوطه برای حل مشکلات و موانع در این شرکت جلسه ای تخصصی تشکیل خواهند داد.

استاندار البرز اضافه کرد: تثبیت هزار نفر اشتغال موجود و ایجاد بسترهای توسعه و رفع مشکلات درون استانی این مجموعه را با جدیت دنبال می کنیم.

وی گفت: در شرایط سخت تحریم ها و فشارهای مستکبران این شرکت،برندی سرآمد در سطح بین الملل است که این امر جای بسی خرسندی و افتخار دارد.

شهبازی افزود: دست یکایک مدیران و متخصصانی که در این شرایط تحریم و فشارهای استکبار با فعالیت های خود جایگاه خوبی را در دنیا پیدا کرده اند، به گرمی می فشارم.

وی عنوان کرد:حل مشکلاتی که در سطح استان قابل پیگیری هستند را با اهتمام ویژه ای دنبال می کنیم و موانع کلان را نیز در سطح ملی و با مسئولان عالی کشور مطرح خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.