محمد رضا مهدی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پایگاه های توحید کرج و مرکز جامع اهدای خون مهربانو در روزهای سوم ، پنجم و هفتم خرداد ماه از ساعت 17 الی 2 بامداد دایر هستند.
وی اضافه کرد: ساعات کاری اداره کل انتقال خون البرز ( گلشهر) روز جمعه سوم خرداد ازساعت 17 الی 2 بامداد و در روزهای چهارم ، پنجم ، هفتم و هشتم درنوبت صبح از ساعت 9الی 13 و در نوبت شب درروزهای چهارم و هشتم ازساعت 19الی 23.30 و در روزهای پنجم و هفتم تا ساعت 2 بامداد ادامه خواهد داشت.
وی یادآورشد که همچنین پایگاه خونگیری امام زاده محمد(ع) نیز روزهای سوم ، پنجم و هفتم ازساعت 20 الی 2بامداد فعال است.
مهدی زاده خاطرنشان کرد که به علت پایین بودن طول عمر برخی از فرآورده های خونی از جمله پلاکت ها، انتقال خون نیازمند دریافت خون به صورت مستمر و روزانه است.
وی با اشاره به استقبال مردم برای اهدای خون گفت: با توجه به نیاز روزانه بیماران، مردم اهدای خون را به زمان خاصی موکول نکنند و در طول سال ، این امر خداپسندانه را تکرار کنند.
وی افزود: روزه داران در صورت صرف وعده سحری مناسب همراه با مایعات کافی می توانند در ساعات اولیه روز با مراجعه به مراکز، خون سالم خود را اهدا کنند.
مهدی زاده با اشاره به اینکه اداره کل انتقال خون البرز با تامین به موقع خون و فرآوردهای خونی در سلامت جامعه نقش تاثیر گذاری دارد، افزود: برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون اطلاع رسانی گسترده موثر است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.