به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان البرز افزود: باید تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و بانشاط را در البرز اتخاذ کنیم.
وی ادامه داد: امید است با فعال شدن احزاب، گروه ها و تشکل های قانونی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی، شاهد انتخاباتی با شکوه باشیم.
استاندار البرز گفت: باید جدا از تعصبات قومی و قبیله ای، نژادی درصدد انتخابی اصلح برای ورود به نهاد قانونگذاری کشور باشیم.
وی ادامه داد: ضرورت دارد به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنیم تا مردم اطیمنان حاصل کنند که از رای آنها بخوبی حفاظت و حراست می شود.
شهبازی گفت: با تمام توان و امکانات به دنبال ایجاد بسترهای امن و آرامی هستیم که انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان با فراغ بال و در چارچوب قانون به فعالیت بپردازند.
استاندار البرز اضافه کرد: بر این باور هستیم که با تمهیداتی که برای جلب مشارکت مردم در انتخابات اندیشیده می شود، بستر را برای رای مشروع و مقدس مردم آماده کنیم.
وی گفت: از هیات اجرایی انتخابات استان انتظار می رود در خصوص انتخاب افراد معتمد در شعبات اخذ رای دقت کافی را داشته باشند و افرادی بی طرف برای این امر گزینش شوند.
شهبازی افزود: امید است انتخابات پیش رو شاد و پرنشاط با مراعات اصل بی طرفی و سلامت با شور و شعور مردمی برگزار شود.
*** براساس خروجی ها البرز درحال طی مسیر تحقق برنامه های نظام و دولت است
استاندارالبرز گفت: این روز ها فشار کار و مسئولیت در البرز مضاعف شده ولی با توجه به شرایط کنونی کشور باید تمامی مسئولان به صورت شبانه روزی به کار و فعالیت بپردازند.
وی ادامه داد: براساس خروجی ها و برآیند فعالیت ها، عملکرد مجموعه استان، در حال طی روند و مسیر مثبتی در جهت تحقق اهداف و برنامه های نظام و دولت در البرز هستیم.
شهبازی با بیان اینکه با توجه به انتخابات پیش رو پرونده تغییرات در حوزه های مدیریتی استان بسته شد، گفت: البته انتصابات در پست های خالی به زودی صورت می گیرد.
وی افزود: انتظار می رود مدیران و مسئولان در سطوح مختلف استان با قوت و قدرت درصدد انجام وظایف و مسئولیت های محوله باشند.
استاندار البرز با تشریح شرایط استان اضافه کرد: تیم های اقتصادی، عمرانی و سیاسی استان با تلاش های منسجم و سازمان یافته و بسیار منظم به انجام ماموریت های خود می پردازند.
وی گفت: از سال گذشته گام های موثری در البرز برداشته شد که حل معضلات تولید و ارائه تسهیلات رونق تولید و صنعت، کاهش 2.2 درصدی نرخ بیکاری البرز در زمستان 97 نسبت به پاییز، تنظیم بازار و مدیریت سیل که فروردین امسال صورت گرفت از جمله این امور است.
شهبازی افزود: سال 97 از مجموع 202 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در البرز، 100 میلیون دلار در اسفند ماه محقق شد و همچنین قریب به 700 میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی در البرز رقم خورد.
وی عنوان کرد: رشد 15 درصدی اعتبارات عمرانی البرز در اعتبارات سال 98 در شرایطی به تحقق پیوست که این رقم در کشور به طور متوسط 8 تا 10 درصد بوده است.
استاندار البرز گفت: اقدامات موثری در جهت ارتقا زیرساخت های شهرستان های البرز صورت گرفته و اعتبارات خوبی نیز در این زمینه جذب شد.
وی افزود: با توجه به اینکه مسیر رشد و توسعه البرز بر مبنای تحقیق و پژوهش و به صورت علمی دنبال می شود، سند توسعه ملی استان ظرف 2 هفته آینده به تایید می رسد، همچنین تهیه و تدوین سند آمایش فناوری و نوآوری استان در دستور کار است.
شهبازی خطاب به مدیران و مسئولان استان البرز با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد فضای سنگین تبلیغاتی و روانی در کشور، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در چنین فضایی با اهتمام ویژه ای نسبت به تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید اقدام کنیم.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.