به گزارش ایرنا، مجتبی تقوی روز شنبه در نشست مدیران زیر مجموعه اقتصاد و دارایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز با اشاره به اجرای طرح جامع مالیاتی در کشور و استان اظهار داشت: با هدف عدالت مالیاتی، رضایت مردم و تامین درآمدهای مالیاتی این طرح پیاده شده است.
وی اضافه کرد: زمانی که در مردم به این اعتماد دست یابند که از همه دستگاه ها مالیات دریافت می شود در نتیجه احساس رضایت ایجاد و به دنبال آن تامین مالیات را نیز خواهیم داشت.
تقوی با بیان اینکه در ماه های آخر سال گذشته چندین میلیارد تومان بخشودگی و تقسیط بلند مدت داشته ایم اظهار داشت: با توجه به تحریم ها، بیشترین اتکای دولت با رعایت عدالت به مالیات است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پرونده های ماده 110 اشاره و گفت: هر واحد تولیدی و صنعتی در هر استانی باید مالیاتش نیز در همان استان باشد، این در حالی است که شاهد هستیم تعداد زیادی از واحدهای تولیدی استان مالیات خود را به تهران پرداخت می کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که پرونده مالیات این واحدها که حدود 400 تا است در اختیار ما قرار گیرد علاوه بر اینکه درآمدهای مالیاتی استان افزایش می یابد بیشتر می توانیم به واحدهای تولیدی کمک کنیم.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.