به گزارش ایرنا، علی اصغر کمالی زاده روز چهارشنبه در بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز افزود: شهرداری کرج از فرصت های سرمایه گذاری فراوانی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برخوردار است.
وی اضافه کرد: این شهرداری در 2 حوزه پروژه تامین اتوبوس برای حمل و نقل عمومی درون و برون شهری و نیز مدیریت پسماند شهر آمادگی خود را جهت همکاری با مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اعلام می کند.
کمالی زاده گفت: با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توان زمینه اشتغال جوانان و توسعه هر چه بیشتر شهر کرج و استان را فراهم کرد.
مدیر کل اقتصاد و دارایی البرز نیز در این نشست ضمن تاکید بر لزوم استفاده از روش های نوین تامین مالی پروژه و طرح های شهرداری کرج گفت: با توجه به محدود بودن منابع مالی بانک های استان به منظور تامین مالی پروژه های خرد و کلان در سطح استان، جایگزین کردن روش های نوین تامین مالی می تواند نقش زیادی در تامین بودجه پروژه ها داشته باشد.
ابوالفضل فلاح افزود: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز طی چهار سال گذشته اقدام به برگزاری دوره های متعدد روش های نوین تامین مالی خارجی نموده و در صورت تعامل با شهرداری کرج، می توان نسبت به برگزاری این دوره ها ویژه شهرداری ها، در سصطح استان و ارائه الگوهای تامین مالی با هدف دست یابی به منابع مالی جدید برای اجرای طرح و پروژه های شهرداری ها اقدام نمود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.