به گزارش ایرنا، محسن صادقیان روز سه شنبه در نشست فصلی کارشناسان سازمان دانش آموزی البرز اظهارداشت: این اقدام در راستای منشور حمایت از کالای ایرانی با شعار مدرسه فرهنگی در خدمت کالای ایرانی صورت گرفته است.
وی با توجه به ماموریت های جدید سازمان دانش آموزی در سه بخش پوشاک مدارس،، نظارت بر سرویس مدارس و پایگاه های تغذیه سالم ، خاطرنشان کرد : نظارت بر عملکرد پیمانکاران حمل و نقل دانش آموزی و انجام فعالیت های فرهنگی در سرویس مدارس از محورهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان داشت: مدیریت و نظارت برامور اجرایی مربوط به خدمات لباس فرم دانش آموزان از دیگر مواردی است که باید به آن دقت کرد که این مهم نیاز به هم افزایی و ایجاد رویه یکسان در مجموعه آموزش و پرورش البرز دارد.
صادقیان یادآورشد: پایگاه های تغذیه سالم در مدارس نیز با داشتن مجوز می توانند فعالیت داشته باشند که این مورد هم نیازمند نظارت است.
وی اضافه کرد: طبق بررسی های بعمل آمده برخی از مدارس تا کنون مجوز فعالیت پایگاه‌های تغذیه سالم را دریافت نکرده اند که با هماهنگی های انجام شده با اداره ارزیابی عملکرد و اداره سلامت در اسرع وقت برابر قوانین و مقررات با این مراکز برخورد خواهد شد.
صادقیان بر رعایت قوانین و مقررات و اسناد بالادستی در این سازمان تاکید کرد و افزود: داشتن انضباط مالی، شفاف سازی و دقت نظر در تنظیم و گردآوری اسناد مالی موجب پاسخگویی صحیح و کامل به مسئولین ذیربط خواهدشد.
وی عنوان کرد: مجمع مشورتی دانش آموزان نیز با هدف ترویج فرهنگ مشارکت جویی و بهره گیری از نظرات دانش آموزان در عرصه های مختلف آموزش و پرورش در البرز تشکیل می شود.
پیش از این مسئولیت نظارت بر سرویس و لباس فرم دانش آموزان بر عهده انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش در استان ها بود.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار و 500 معلم دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.