به گزارش ایرنا، غلامحسین صباغی روز دوشنبه در جشنواره باجه‌های پست بانک استان البرزکه در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد ، افزود: خدمات این بانک نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کمک به توسعه پایدار و رونق اقتصادی در مناطق روستایی کشور داشته است.
وی گفت: پست بانک در راستای مسئولیت اجتماعی و به‌ منظور فراهم نمودن دسترسی عموم هموطنان به خدمات بانکداری الکترونیک و گسترش آن در کشور بویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار، استان البرز در سال جاری اقدام به احداث ۱۰ باجه بانکی در روستاهای البرز خواهد کرد.

صباغی افزود: این اقدام کمک شایانی به ایجاد رفاه اجتماعی و وضعیت اقتصادی مردم در سطح روستاها می کند.
وی افزود: سال گذشته ۴۰۶ میلیارد ریال به ۹۹ طرح اشتغالزایی روستایی کشور در قالب تسهیلات پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پست بانک با رویکرد محرومیت زدایی پا به عرصه حمایتی گذاشته است.
علی درویش پور بابیان اینکه یکی از اولویت های استانداری توسعه روستایی است، افزود: باید ظرفیت‌های موجود در روستاها را شناسایی کرده تا با از این طریق وضعیت اقتصادی را بهبود ببخشیم.
فرماندار ساوجبلاغ نیز از رتبه اول کشوری ساوجبلاغ در دریافت تسهیلات اشتغال خبر داد و گفت: یکی از مراکزی که از تسهیلات پست بانک برای توسعه خود استفاده کرده مجموعه دهکده سلامت محب در دهستان برغان است که آینده بسیار خوبی در توسعه گردشگری سلامت و جذب توریسم درمانی بهمراه اشتغال فراوان به دنبال خواهد داشت.
ابوالقاسم پالیزگیر تاکید کرد که دهیاران برای اجرای طرح های گردشگری، صنعتی و کشاورزی با ارائه یک چک ضمانت می توانند تا مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از پست بانک استان البرز تسهیلات دریافت نمایند.
وی گفت: باز پرداخت این مبلغ پنج ساله با سود هشت درصد بوده که می تواند محلی برای ایجاد درآمد پایدار با اجرای طرح‌های روستایی برای دهیاری‌ها فراهم نماید.
۹۹۳۳/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.