به گزارش ایرنا، امیر غفرانی شامگاه سه شنبه در مجمع فوق العاده هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان ، افزود: این مجمع فوق العادی با توجه به نامه و درخواستی که اکثریت اعضای مجمع هیات داشتند می بایست قبل از عید برگزار می شد، اما به دلیل ترافیک کاری اداره کل به این تاریخ موکول شد.
وی گفت: در تمام طول این مدت با وجود همه مشکلات بوجود آمده در ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان سعی کردیم از هیات و رئیس منتخب مجمع حمایت و صیانت کنیم، اما اوضاع به سمتی پیش رفت که امروز کار به این جا کشیده شد.
غفرانی با بیان اینکه ادامه فعالیت کنونی هیات زورخانه ای البرز باعث تضعیف بیش از پیش ورزش پهلوانی استان می شد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان در کنار فدراسیون به رئیس قبلی این هیات بسیار کمک کرد اما ضعف ها، سهل انگاری ها، بی توجهی های مدیریتی سبب شد.
وی ادامه داد:به زودی فردی از اداره کل ورزش و جوانان البرز را به عنوان سرپرست هیات معرفی می کنیم تا مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیات را فراهم نماید.
غفرانی گفت: امیدواریم این بار فردی شایسته، مدیر و توانمند در رأس هیات زورخانه استان قرار گیرد تا پس از این مدت رو به افول، بار دیگر شاهد رضایت اعضاء و رشد و توسعه و موفقیت های چشمگیر ورزش پهلوانی و زورخانه ای البرز باشیم.
میثم موحدی مهر رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای البرز بود که با رای اکثریت مجمع برکنار شد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.