به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج در مراسم بدرقه این طلاب ، گفت: در طول زمان در تمام مسائل مهم سیاسی، اجتماعی، مدیریت فکری و اعتقادی، روحانیت پیش‌قدم بوده و هر جا جامعه مؤمنین و انسان‌ها نیاز به کمک داشتند وارد عرصه شده‌اند.
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی افزود: تعداد شهدای روحانی در نسبت سنجی با سایر اقشار در دفاع مقدس شاهدی است بر این مطلب و در این موضوع اخیر هم روحانیت خوش درخشید و در دفاع از ارزش‌های دینی و کمک به هموطنان حضور جدی داشته و بدون شائبه در مناطق آسیب ‌دیده حاضر شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه مدیریت حوزه علمیه استان ، مجوز تعطیلی دروس را در حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها، برای خدمت‌ رسانی به مناطق سیل‌زده داده ،گفت: تا امروز طلاب کرجی به‌ صورت خود جوش برای خدمت‌ رسانی عازم مناطق مختلف آسیب‌ دیده شده بودند؛ اما امروز این گروه از طلاب و روحانیون با انسجام بیشتری به سمت منطقه‌ای در خوزستان خواهند رفت که بتوانند به لرستان هم خدماتی را داشته باشند.
این جهادگران طلبه، به نام شهید مدافع حرم «حجت‌ الاسلام تمام زاده»، به مدت پنج روز در مناطق سیل‌زده، برای تبلیغ و امدادرسانی حضور خواهند داشت.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.