محمد باقر خلفی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تمامی پایگاه های امدادی و شعب جمعیت هلال احمر در استان با تمامی نیروها و امکانات به صورت صد درصد در حالت آماده باش هستند اظهار داشت: تمامی اقدامات و آمادگی ها در استان برای حفظ سلامتی و امنیت آنها است.
وی اضافه کرد: انتظار ما از مردم این است که اخبار را از مراجع ذیصلاح پیگیری کرده و به شایعات توجه ای نداشته باشند.
خلفی گفت: مردم در سطح شهر، معابر و جاده های منتهی به استان در صورتی که بالا آمدن آب را مشاهده کردند با شماره تلفن 112 در میان بگذارند.
وی با بیان اینکه مردم سیلاب را شوخی نگیرند خاطرنشان کرد: در این حوادث به دنبال عکسبرداری نباشید، بیشتر حوادث در این مواقع اتفاق می افتد، به محض مشاهده سیلاب به نقطه امن پناه برده و از تردد و سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.
وی ادامه داد: همچنین مردم هنگام خروج از خانه دریچه اصلی آب، برق و گاز را بسته و از بسته بودن آنها اطمینان خاطر داشته باشند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز گفت: آب بیش از 15 سانتی متر عمق می تواند سبب بر هم خوردن تعادل، بیش از 30 سانتی متر سبب شناور شدن خودرو و بیش از 60 سانتی متر می تواند خودرو را با خود ببرد.
خلفی افزود: مردم این مسایل را جدی گرفته و در صورت مشاهده مسایل غیر طبیعی با ندای امداد به شماره تلفن 112 تماس حاصل نمایند.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.