فرمانده سپاه ناحیه فردیس از جمع آوری و ارسال اولین کمک‌های غیرنقدی به سیل‌زدگان استان گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان علیزاده اظهار داشت: در راستای کمک نیروهای مسلح به مردم مناطق سیل زده، جمع آوری کمک های مردم شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه فردیس، تصریح کرد: کمکهای مردم شهرستان فردیس در حوزه ها و پایگاه ها و سپاه ناحیه جمع آوری شد و اولین محموله شامل البسه و پوشاک ارسال شده است.

وی درادامه افزود: بیش از 10 گروه جهادی آمادگی لازم را داشته که در صورت نیاز اعزام شوند. همچنین یک گروه جهادی برای پخت نان اعزام شده اند.

سرهنگ علیزاده، گفت: شهروندان می توانند کمک های غیر نقدی خود را در قالب چادر مسافرتی، پتو، لباس گرم، مواد خام غذایی و خشک و همچنین انواع کنسرو به نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان تحویل دهند.

وی تاکید کرد: مردم شهرستان انقلابی و خیر فردیس همواره در عرصه های مختلف کمک رسان و پیشتاز بوده اند و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه فردیس با قدردانی و تشکر از مردم شهرستان گفت: با هماهنگی های انجام شده در راستای کمک به هموطنان آسیب دیده در سیل اخیر استان های گلستان و مازندران کلیه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان فردیس برای جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال در سریعترین زمان ممکن آماده هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.