به گزارش ایرنا، عبدالرضا روشن نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در زمان حاضر 23 غرفه میادین ، 29 غرفه اصناف و 16 غرفه موقت در زمینه عرضه میوه تنظیم بازار در سطح شهر کرج فعال هستد.
وی اظهار داشت: اقدامات نظارتی بر عرضه میوه و کالاهای اساسی در ایام نوروز از اولویت های کمیته تنظیم بازار شهرستان بوده و با جدیت در حال پیگیری است.
وی گفت: کار سرکشی و نظارت توسط اعضای کارگروه شهر کرج از همان ساعات آغازین سال به غرفه های معرفی شده شروع و به طور مستمر در حال انجام بوده و بازرسین اصناف و میادین نیز در غرفه ها حضور ثابت دارند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد: میزان سهمیه شهر کرج 500 تن سیب و یک هزار تن پرتقال بوده و سهمیه هر غرفه روزانه 2 تن پیش بینی شده است که تأمین و توزیع توسط اتحادیه و تحت نظارت سازمان تعاون روستایی صورت گرفته است.
روشن نژاد همچنین به ادامه عرضه میوه در قالب تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: این میوه ها با قیمت مصوب هرکیلوگرم سیب 58 هزار ریال، پرتقال والنسیای جنوب هر کیلوگرم 48 هزار ریال و پرتقال تامسون شمال هر کیلوگرم 38 هزار ریال تعیین شده است.
وی اضافه کرد: در حوزه تأمین و عرضه سایر کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ، برنج، روغن و شکر نیز در ایام نوروز جای نگرانی نیست و عرضه در قالب طرح تنظیم بازار از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف ادامه دارد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.