به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: انتظار ما از مردم استان این است که با توجه به وارد شدن خسارت فراوان به مردم استان گلستان در نتیجه بارش ها و وقوع سیل روزهای اخیر برای کمک حداکثری به سیل زدگان یاری کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز اضافه کرد: مردم استان می توانند برای کمک به سیل زدگان مناطق شمالی کشور از طریق شماره گیری #112*780* کمک های خود را پرداخت نمایند.
غفرانی گفت: همچنین مردم می توانند با هدف هماهنگی عملیات امدادرسانی کمک های نقدی خود را به روش‌های کد دستوری *780*112# یا شماره کارت 5894 - 6318 - 5025 - 9730 مربوط جمعیت هلال احمر به آسیب‌دیدگان سیل کمک کنند.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز نیز گفت: با توجه به حادثه سیل اخیر در شهرهای شمالی کشور، کلوپ خودروهای 2 دیفرانسیل استان و شهرستان ساوجبلاغ در نظر دارد، تیم امداد و نجات خود را مجهز به کمک های غیر نقدی برای کمک رسانی به هموطنان به استان گلستان اعزام نماید.
اردشیر درویشی افزود: لباس، آب معدنی، کنسرو، تن ماهی و چادر از اقلام مورد نیاز و ضروری است که مردم می توانند برای کمک به سیل زدگان تهیه نمایند.
بیش از 150 هزار ورزشکار در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.