به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی روز شنبه در حاشیه آغاز طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ افزود:
جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی خود همگام با دیگر دستگاه ها از جمله پلیس راه ، راهداری و سایر دستگاه ها طرح امداد نوروزی را از 25 اسفند ماه امسال تا 17فروردین سال آینده به مدت22 روز اجرا می کند.
وی گفت: تلاش ما در جمعیت هلال احمر این است که به غیر از امداد و نجات در حوزه فرهنگ اجتماعی نیز خدماتی ارائه کنیم .
پیوندی بیان داشت: اکنون جمعیت هلال احمر دارای 5 هزار و 500 نیروی امدادگر و نجاتگر به همراه سه هزار و 500 دستگاه آمبولانس ، خودروی امدادی و ترابری در یک هزارو 421 پایگاه ثابت و سیار است.
وی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر در 2 محور امداد و نجات و فرهنگی اجتماعی فعالیت می کند، افزود: در بحث فرهنگی اجتماعی سازمان جوانان هلال احمر با ایجاد حدود یک هزار و 226 پایگاه سیار در مبادی ورودی شهرها و مکان های پرتردد فعالیت های فرهنگی و آموزشی در زمینه برپایی خیمه‌ی نماز و محل دوستدار کودک دارد.
وی گفت: سازمان جوانان هلال احمر حدود 12 هزار نفر عضو دارد که به صورت داوطلبانه در این مجموعه به مردم خدمات رسانی می کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه در طرح خدمات نوروزی از امداد هوایی استفاده خواهد شد، گفت: 24 فروند بالگرد امدادی با توجه به شرایط خاص و سرعت بالای امداد رسانی و کیفیت مطلوب در نقاط مختلف کشور استقرار یافته است.
پیوندی گفت: مجموع منابع نسبت به طرح نوروزی سال گذشته سه درصد رشد کرده است و تلاش ها بر خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی در روز های پیش رو است.
تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان البرز نیز همزمان با سراسر کشور خدمات نوروزی را آغاز کردند.
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.