مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از تمهیدات لازم برای پیشگیری از سوانح آخرین شب چهارشنبه سال و آمادگی برای ایام نوروز، خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور در آخرین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بر لزوم آمادگی و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، فرمانداران و شهرداران در ایام نوروز برای تسهیل در امر مسافرتهای نوروزی و ساماندهی مسافران و همچنین هم استانی ها برای مقابله با مخاطرات طبیعی، تاکید کرد. 

مهرور با تاکید بر اینکه کلیه مدیران تا قبل از ایام نوروز موظف به اجرای مصوبات شورا هستند، گفت: ستاد مدیریت بحران با شروع سفرهای نوروزی نسبت به رصد وضعیت و ارزیابی عملکرد دستگاه ها اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: این طرح ویژه تعطیلات نوروزی و چهارشنبه پایانی سال بوده و همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها نسبت به اجرای دقیق آن اهتمام خواهند داشت.

مهرور در پایان گفت: هماهنگی همه جانبه با ستاد مدیریت بحران استان، افزایش تعامل و همکاری بین دستگاه‌های امدادی و خدماتی و ارتقای سطح آگاهی و آمادگی عمومی جامعه در زمینه حوادث و سوانح‌‌‌‌‌ غیرمترقبه از دیگر موضوعاتی است که مورد تاکید است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.