رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تسریع در تکمیل پروژه قطار مشروط به وضعیت اقتصادی است.

به گزارش ایلنا، عباس زارع در مراسم بهره برداری از فاز اول توسعه حمل و نقل عمومی اظهار کرد: خیلی خرسندیم که یکی از تصمیمات شورا در دوره پنجم عملی شد و امکان استفاده از ناوگان جدید اتوبوسرانی برای شهروندان مهیا شد.

وی عنوان کرد: در شورای پنجم بودجه  سال 97 و 98 را در حوزه حمل و نقل، پررنگ دیدیم و دو موضوع را در راس این امر قرار دادیم که یکی از آنها بازسازی اتوبوس های فرسوده است که در حال انجام است و دیگری خرید اتوبوس های جدید است که امروز شاهد بهره برداری از فاز اول آن هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اقدامات شورای پنجم در بخش حمل و نقل عمومی گفت: یکی از پروژه های مهم و در دست اقدام در این حوزه مترو است که غیر فعال بود و توانستیم آن را فعال کنیم.

زارع افزود: شهرداری کرج و رییس سازمان حمل و نقل ریلی این قول را داده اند که ظرف دو سال آینده فاز اول خط 2 مترو را به بهره برداری نزدیک کنند که این امر مشروط به شرایط اقتصادی نیز هست.

وی از جمله مزایای بهره بهرداری از قطارشهری کرج، به بهبود شرایط زیست محیطی، کاهش آلودگی هوا و توسعه عدالت در سطح شهر اشاره کرد و افزود: امید است با همت شورا و همکاری دیگر نهادهای دولتی سال 98، سالی پر برکت تر برای شهر و شهروندان باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.