به گزارش ایرنا، شهردار فردیس گفت: این پروژه ها شامل یک بوستان تفریحی و رفاهی، پروژه بهسازی پل سرحدآباد و احداث قطعه نخست بوستان حاشیه جاده شهریار است که برای ساخت آنها
30 میلیارد ریال هزینه شده است.
منوچهر غفاری ادامه داد: با گشایش این پروژه ها بیش از 32 هزار متر مربع به فضای سبز شهر فردیس افزوده شد.
وی با اشاره به اینکه بیش از 18 ماه از زمان استقلال مدیریت شهری فردیس می گذرد، اظهار داشت: از زمان تاسیس مدیریت شهری نسبت به زیرساخت سازی در شهر اقدام کرده است.
غفاری با اشاره به تدوین و تبیین ساختار سازمانی و استقرار کامل مناطق و واحدهای تابعه ، افزود: سه سازمان در شهرداری فردیس تصویب و ابلاغ شده است و به زودی کار خود را آغاز می کند.
شهردار فردیس گفت: فردیس یکی از فقیرترین شهرها در حوزه سرانه فضای سبز است.
غفاری افزود: فرسوده بودن معابر سطح شهر یکی از معضلات فردیس به شمار می رود که باید در این راستا بهسازی و مناسب سازی آنها اقدام شود.
وی افزود: تا کنون حدود 15 پارک های محله ای بهسازی شده و مابقی نیز به تدریج اجرا می شود.
وی پروژه بلوار مپنا را از شاخص پروژه های مدیریت شهری عنوان کرد، افزود: این بلوار به عرض 55 متر و طول 2.5 کیلومتر است که باند شمالی آن با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
وی بیان داشت: بیش از 61 کیلومتر جدولگذاری، 84هزار متر مربع زیرسازی، هشت هزار و 500 متر مربع مناسب سازی ،121 هزار مترمربع مرمت ،لکه گیری با صرف 16 هزار تن آسفالت در معابر اجرا شده است.
شهردار فردیس گفت: بازسازی صد درصدی فرهنگسرای شهروند، بهسازی فرهنگسرای گلستان و تبدیل یک انباری به سالن ورزشی در منطقه 2 اجرا شده است.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.