به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان البرز که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، افزود: دشمنان با جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به ما بوده و هستند اما توانسته ایم با اتحاد و انسجام که بین سه قوه و مردم وجود دارد، در برابر این هجوم بایستیم.
وی با بیان اینکه البرز یکی از قطب های صنعتی کشور است، اظهار داشت: در حوزه دارویی، قطعه سازی و موضوعات مختلف این استان می تواند بخش های زیادی از کشور را پشتیبانی کند.
شهبازی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید ما از حرکت نایستاده است، گفت: آماری که از تجمعات در حوزه مسایل کارگری در استان نسبت به جمعیت و واحدهای صنعتی موجود در این استان قابل بیان نیست.
وی ضمن تشکر از مدیران استانی برای فعالیت شبانه روزی با هدف توسعه استان بیان داشت: همگی در استان به این فهم مشترک رسیده اند که با هم افزایی و تلاش می توانیم آرامش و توسعه را برای مردم استان به ارمغان بیاوریم.
استاندار البرز در ادامه خاطر نشان کرد: مسافران 14 استان کشور از مسیرهای ارتباطی البرز استفاده می کنند که با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی انتظار ما از شهرداران این است که نسبت به پاکسازی این مسیرهای ارتباطی و پاک نگه داشتن آنها اهتمام ورزند.
شهبازی گفت: اقدامات باید در استان به گونه ای باشد که تمامی افرادی که به البرز می آیند با خاطره ای خوش این استان را ترک کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در البرز اشاره و افزود: تعطیلی پنجشنبه ها در استان نیازمند آیتم هایی و بررسی های بیشتر و مطرح کردن در هیات دولت است.
استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های استان البرز گفت: یکی از مسایل این استان تامین حق آبه تالاب صالحیه بوده که انتظار داریم مساعدت هایی در این زمینه صورت گیرد.
شهبازی با بیان اینکه خانه احزاب و سمن های البرز نیز به زودی راه اندازی می شوند افزود: امیدواریم که سال آینده با اقدامات صورت گرفته برای مردم این استان و کشور سال خوبی باشد و آرمان های خوبی که داریم رقم بخورد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.