به گزارش ایرنا، حامد فرضی روز یکشنبه در همایش تجلیل از حافظان منابع طبیعی استان البرز که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، افزود: اگر برنامه های لازم برای مقابله با گرد و غبار و ریزگرد را در این مناطق نداشته باشیم ، مهاجرت ساکنان اشتهارد و نظرآباد دور از تصور نیست.
وی اظهار داشت: امسال بخش اجرایی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در کنار مردم بود و طرح ها را با مشارکت مردم به سرانجام رساند .
وی تاکید کرد: جایی که مشارکت و همراهی و همدلی مردم باشد اثربخشی و نتایج کار دوچندان خواهد بود زیرا منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم است و منابع طبیعی در بخش اجرا باید همگام با مردم به تکالیف خود عمل کند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: در اطراف شهر 2 میلیون نفری کرج و حومه آن اگر مولفه های لازم برای فضای سبز و افزایش سرانه برای مردم در نظر گرفته نشود شرایط زیستن به مخاطره می افتد.
وی اظهار داشت: شهری که زمانی باغ شهر بود اکنون شاهد وارونگی هوا و آلودگی محیط زیست در آن هستیم.
فرضی تاکید کرد: یک عزم همگانی و همت جانانه می خواهد تا تمام سطوح جامعه کمک کنند که فضایی سالم و پاک داشته باشیم و آن را به درستی به دست نسل آینده برسانیم.
در این آئین که همزمان با پنجمین روز از هفته منابع طبیعی و درختکاری برگزار شد از حافظان برتر منابع طبیعی در بخش دانش آموزی، مردمی و رسانه تجلیل شد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.