به گزارش ایرنا،عباس زارع روز شنبه درهمایش بازاریابی شهری در توسعه سرمایه گذاری و گردشگری که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد،با اشاره به اینکه امکانات بسیار زیادی در کرج وجود دارد که در اختیار مهاجران قرار گرفته است، افزود: این شهر در میان جلگه 2 رود بزرگ کرج و برغان قرار گرفته و شرایط آب و هوایی ویژه ای دارد.
رئیس شورای شهر کرج با اشاره به همجواری این کلانشهر با پایتخت، گفت: جمعیت کرج ظرفیت خوبی برای توسعه تهران و کرج محسوب می‌شود.
زارع بیان کرد: کرج به واسطه فعالیت مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و علمی جایگاه خاصی در کشور دارد.
وی با بیان اینکه کرج دومین شهر باسواد ایران است، گفت: این شهر بیش از 300 هزار دانش آموخته با مدارک بالای کارشناسی دارد.
رئیس شورای شهر کرج در بخش دیگری به ترافیک این شهر اشاره کرد و گفت: بالاترین حجم ترافیک عبور و مرور جاده‌ای کشور از کرج می‌گذرد و اینها مواردی مهم در بازاریابی و سرمایه گذاری برای این کلانشهر است.
زارع افزود: باید ظرفیت‌های گردشگری کرج به خوبی معرفی و از آن‌بهره برداری شود، چیزی که تاکنون محقق نشده است.
وی با تاکید بر اینکه شرایط آب و هوایی کرج بر طبیعت این شهر و زیبایی آن افزوده است، گفت: در زمان حاضر به دلیل رشد جمعیت و مهاجرپذیری کمتر شاهد رشد این حوزه بوده ایم.
رئیس شورای شهر کرج توضیح داد: در کنار معرفی ظرفیت‌های گردشگری توسعه مشارکت مردم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
زارع بیان داشت: دستیابی به اعتماد مردم اهمیت بالایی دارد و پیگیری موضوعات مطروحه از سوی آنها موجب دستیابی به شرایط مطلوب‌تر در کرج و برای توسعه است.
وی با بیان اینکه کرج در مسیر توسعه است، گفت: زیرساخت‌های توسعه‌ای و زیربنایی شهر که از گذشته ایجاد شده در حال تکمیل است و شرایط شهر نشینی روز به روز باکیفیت تر می‌شود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.