به گزارش ایرنا، آرش ارشد روز شنبه در همایش نقش بازاریابی شهری در توسعه سرمایه گذاری و گردشگری در همایش تالار شهیدان نژاد فلاح اظهارداشت: قانون تجارت کشور 86 سال پیش تدوین شده و پاسخگوی نیازهای کنونی جامعه نیست هرچه که قوانین مدنی ایران از غنی ترین قوانین جهان محسوب می شوند.
وی اظهار داشت : استان البرز و کرج در حوزه گردشگری دارای ظرفیت های خوبی بوده اما در بحث بازاریابی نیاز به فعالیت بیشتری است .
ارشد گفت: ماده قانون در خصوص مشارکت عمومی خصوصی نداریم و همین امر دست و پای ما را برای مشارکت های مردمی می گیرد.
وی با اشاره به کمبود هتل و مکان های اقامتی در کرج بیان داشت: 31 درصد کسانی که در هتل های تهران اقامت دارند گردشگران کرج و استان البرزهستند که باید در این بخش اقدامات لازم صورت بگیرد.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج تاکید کرد که فضای درخور و شایسته برای میزبانی از گردشگران نداریم و ازسوی دیگر فرصت مناسب برای جذب سرمایه گذار در این بخش فراهم نشده است .
وی با اشاره به حجم بالای ترددها از جاده های البرز و کرج گفت: حاصل این ترددهای فراوان ترافیک سنگین و رها سازی زباله ها در حاشیه راه های استان بوده به طوریکه هفته گذشته حدود 100 تن خاکروبه ، فیلتر سیگار و سایر زباله ها در حاشیه آزاد راه تهران- کرج- قزوین جمع آوری شد.
ارشد بیان داشت : با توجه به گستردگی حوزه فعالیت ها ،ظرفیت ها و کثرت نیروی انسانی ، باید شهرداری کرج محور جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای استان البرز معرفی شود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.