به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو عصر یکشنبه در آئین راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی سامانه 137 شهرداری فردیس گفت: پایش تصویری شهر نقش موثری در کاهش مشکلات عمومی به ویژه ترافیک دارد.
وی راه اندازی سامانه تلفنی 137 شهرداری فردیس را گامی موثر در شنیدن شکایات و درخواست های شهروندان دانست.
وی دربخش دیگری از راه اندازی نمایشگاه نوروزی در فردیس خبر داد و افزود: همه اقشار مردم می توانند به این نمایشگاه مراجعه و اقلام مختلف را با قیمت مناسب تری خریداری کنند.
فرماندار فردیس با بیان اینکه از اداره صنعت، معدن و تجارت می خواهیم به صورت منصفانه غرفه های بازارچه را در اختیار فروشندگان قرار دهد و فروشندگان نیز به طور منصفانه اقلام را عرضه کنند، گفت: مردم همیشه در صحنه در همه زمینه ها سنگ تمام گذاشتند و پای آرمان ها و اهداف انقلاب بوده اند و این موضوع بر لزوم توجه ویژه مسئولان به مردم تاکید دارد.
***راه اندازی سامانه 137 موجب افزایش مشارکت مردم در رصد نیازهای شهر می شود
امام جمعه فردیس گفت: راه اندازی سامانه 137 موجب افزایش مشارکت مردم در رصد نیازها و مشکلات شهری دارد.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: سامانه ارتباطات مردمی 137، سامانه ای مردمی است که با افتتاح آن شاهد افزایش تاثیر مردم بر مدیریت شهر خواهیم بود.
وی یکی از مهمترین مشکلات شهر فردیس را ساخت و سازهای غیر مجاز در تعطیلات نوروزی اعلام کرد و افزود: امید داریم با افتتاح مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری فردیس شاهد جلوگیری از این اقدام باشیم.
ایمانی با اشاره به اهمیت راه اندازی اتوماسیون اداری در شهرداری فردیس ، تاکید کرد: برای کوتاه کردن دست واسطه ها و تخلفات راه اندازی این اتوماسیون ضروری است.
منوچهر غفاری شهردار فردیس گفت:: پیش از این زیرساخت های راه اندازی سامانه 137 در شهرداری فردیس مهیا نبود و شهروندان نمی توانستند گزارشات خود را به حوزه بازرسی شهرداری اعلام کنند که از امروز این سامانه پاسخگوی شهروندان خواهد بود.
وی یکی از مهمترین معضلات شهروندان فردیسی را نبود مرکز ارتباطات مردمی سامانه 137 در شهرداری اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این سامانه افتتاح و شهروندان می توانند مشکلات و معضلات شهر را به مدیریت شهری اعلام کنند.
شهردار فردیس گفت: این سامانه به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری از به روز ترین سیستم ها برخوردار است و اپراتور های آن تا ساعت 17 هر روز پاسخگوی شهروندان خواهند بود.
وی افزود: این سامانه 137 پس از دریافت اخبار و اطلاعات واصله بلافاصله این اخبار را در اختیار بخش های مختلف قرار می دهد.
شهردار فردیس با بیان اعلام اینکه هوشمند سازی و پایش تصویری شهر یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس است، تاکید کرد: اقداماتی برای تهیه تجهیزات لازم در این رابطه تا سقف 20میلیارد ریال در سال جاری انجام شده است.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.