به گزارش ایرنا، نادر ثناگو مطلق روز شنبه در حاشیه ورود یک فروند هواپیمای کارگو ایلیوشین 62 حامل 33 تن گوشت گرم گوسفندی از مبدا بخارست رومانی افزود: روز چهارشنبه هفته گذشته نیز یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 حامل 40 تن گوشت قرمز گوسفندی از مبدا فرودگاه شیمکنت قزاقستان وارد فرودگاه پیام شد.

وی بیان داشت : این فرودگاه آمادگی دارد تا زمان تامین نیاز داخلی در زمینه واردات گوشت قرمز خدمات لازم ارائه دهد.
سرپرست فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز اعلام کرد: امیدواریم با استمرار این پروازها از سایر مبادی میزان عرضه گوشت در بازار افزایش و قیمت آن کاهش یابد.
ثناگو مطلق افزود: این فرودگاه تلاش دارد با ارایه خدمات سریع تخلیه و بارگیری به هواپیما ها و کاهش هزینه های فرودگاهی فرصت مناسبی را برای استمرار پروازهای باری در فرودگاه پیام ایجاد نماید.
مدیرکل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی شرکت خدمات هوایی پیام البرز نیز گفت: تجار و بازرگانان در صورت درخواست می توانند اقلام و کالاهای خود را از طریق فرودگاه بین المللی پیام صادر کنند.
علی کاملی افزود: این فرودگاه آماده است تا محصولات باغی و کشاورزی را به مقصد کشورهای آسیای میانه، روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کند.
وی اضافه کرد: شرکت های متقاضی در زمینه صادرات میوه و تره بار با هماهنگی با واحد بازرگانی فرودگاه بین المللی پیام، می توانند بارهای خود را از طریق پروازهای کارگو به کشورهای مقصد ارسال کنند.
کاملی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 500 تن کالا شامل گوشت گرم، بالگرد و بار همراه مسافر از طریق فرودگاه پیام وارد کشور شده است .
پروازهای مسافری فرودگاه پیام روز جمعه 23 شهریورماه جاری آغاز شد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.